Повернення та обмін товарів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі.

 

Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

  1. Обміняти товар належної та неналежної якості.
  2. Повернути товар належної та неналежної якості.
  3. Повернути або обміняти товар належної та неналежної якості.

 

Який товар підлягає обміну:

  1. Товар, у котрого є чек;
  2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
  3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

 

Процедура повернення та обміну товару Належної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом семи робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар;
  4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за рахунок клієнта. 

 

Процедура повернення товару Неналежної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар;
  4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за наш рахунок.

 

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту.
 

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти.

Повернення коштів здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти.

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну